More Related Articles:
Friday, August 10, 2012
Etail Innovations Blur Line Between Physical, Online Shopping
Grense tussen verbruikers en produkte groei al minder as 'n fisiese winkels en sy aanlyn-verkope in gebiede buite hul oorspronklike invloedsfeer uit te brei. Britse kruidenier Tesco interaktiewe virtuele winkel in Londen Gatwick lughawe is net die jongste voorbeeld.
Gatwick handel gevolg kort op die hakke van verlede jaar se loodsprogram in Suid-Korea dat die items wat verkoop word deur die reklameborde wat foto's van produkte in die metro dryf en busse toon. Met behulp van slimfone QR kodes te scan met 'n produk foto's op die muur is, sal koper in Tesco Home Plus deel hulle kos gekies het, gekoop en afgelewer word by hul huise.
Gatwick, egter, in plaas van statiese beelde van die produkte wat op die muur of erwe, sal passasiers gebruik die IOS of Android app die produkte wat in een van die vier interaktiewe "yskas" in die virtuele winkel te scan.
Om 'n virtuele winkel in Gatwick-lughawe, kan die voordele van die Britse reis gewoontes soos gaan na die Verenigde Koninkryk vir hulle vakansiedae (of 'n "vakansie") en wil kruideniersware na hul huise wanneer hulle terugkeer, spaar hulle die onvermydelike re-kous reis na die supermark wanneer hulle terugkeer....
More Related Articles:
More Related Articles:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment